از تجمع اعتراض‌آمیز مردم ایذه نسبت به اقدامات شهرداری تا قول استعفای رئیس شورا

مردم ایذه نسبت به مطالبات خود و کم کاری‌های صورت گرفته در شهر جلوی درب شهرداری تجمع کردند.

به گزارش ایزنا و به نقل از خبرگزاری فارس از ایذه، جمعی از شهروندان ایذه‌ای با تجمع جلوی شهرداری خواستار مطالبات شهری خود شدند.

تجمع کنندگان نسبت به کم کاری‌ها و کمبودهای موجود در سطح شهر با سر دادن شعار خواستار استعفای شهردار شدند.

کمبودهای موجود از جمله خرابی آسفالت در تمام نقاط شهری، مشکل انباشت زباله، نبود فضای سبز و پارک‌های استراحت و شهربازی و بسیاری از موارد دیگر در کنار کمبود امکانات آتش‌نشانی و نیروی متخصص آن که چند روز پیش به مرگ پزشک ایذه‌ای منتهی شد توسط اعتراض کنندگان از موارد تحصن دانسته شد.


تجمع اعتراض آمیز درب شهرداری ایذه

این در حالی‌ست که فعالیت شورای اسلامی شهر ایذه تاکنون نیز مورد انتقاد بوده است.

*در صورت عدم استعفای شهردار ایذه تا هفته آینده از شورا استعفا می‌دهیم/ تشکیل جلسه فوق‌العاده در شورای شهر

رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر ایذه ظهر امروز با حضور در جمع معترضان به عملکرد شهرداری و کم کاری‌های صورت گرفته توسط این نهاد حاضر شدند.

هومان مرادی اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش‌آمده این وعده را می‌دهم که تا هفته آینده نسبت به استعفا و برکناری شهردار اقدام شود و در غیر این‌صورت من از شورای شهر ایذه استعفا دهم.

نائب رئیس شورای شهر ایذه در پایان سخنان خود از تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای شهر در عصر امروز خبر داد.

*دو تن از اعضای شورای شهر با قید ضمانت آزاد شدند

رئیس شورای شهر ایذه نیز با تاکید بر سخن نائب رئیس مبنی بر استعفای در صورت برکناری شهردار اظهار کرد: من نیز به مردم این شهرستان قول می‌دهم که در صورت عدم استعفای شهردار از این منصب، تا هفته آینده از جایگاه و پست خود استعفا دهم.

هدایت‌الله سلحشور با بیان اینکه شورای شهر از زمان آغاز در دوسال گذشته تا‌کنون درگیر حواشی بوده است؛ افزود: انتشار خبر بازداشت دوتن از اعضای شورای شهر را نیز اعلام می‌کنم و این افراد فعلا با قید ضمانت آزاد شده و پیگیری‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای شهر ایذه از زمان آغاز در دو سال گذشته تا به‌حال دچار حواشی گوناگون بوده است و حتی در زمستان سال گذشته 6 تن از اعضای این شورا با ترک جلسات برای مدت حدودا سه ماه حاضر به شرکت در جلسات نشدند.

ماه‌ها نیز از طرح برکناری شهردار می‌گذرد، ولی به‌دلیل عدم به حد نصاب رسیدن موافقان شهردار این کار تا به‌حال صورت نگرفته است.

اعتراض کنندگان امروز خواستار پیگیری جدی مطالبات خود از شهرداری شدند و در کنار سر دادن شعار برای استعفای شهردار، نسبت به اقدامات نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز گلایه کردند.

 

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *