برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در ایذه

مدیر کمیته امداد ایذه از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌های زیر پوشش خبر داد.

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور با اشاره به برگزاری طرح پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: این همایش با محوریت مبارزه و پیشگیری مصرف مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد در بین مددجویان کمیته امداد برگزار شد.

وی افزود: محوریت این طرح بیشتر جلوگیری از مصرف مواد مخدر در میان زنان دارای همسر زندانی، زنان مطلقه و جوانان در معرض این بلای خانمان‌سوز انجام شد.

مدیر کمیته امداد ایذه با اشاره به آسیب‌ها و خطرات اجتماعی اعتیاد خاطرنشان کرد: به‌منظور افزایش دادن سطح اطلاعات شرکت‌کنندگان در این همایش در مورد مصارف موادمخدر و خطرات آن، از کارشناسان نیروی انتظامی برای ارائه آموزش‌های مناسب دعوت به‌عمل آمد.

پرویزپور در ادامه با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان مراکز آموزشی این نهاد تصریح کرد: این همایش برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و با حضور دانش‌آموزان خوابگاهی از درب این مکان تا قله الهک برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها برای ایجاد نشاط و سلامتی جسمی دانش‌آموزان نقش موثری خواهد داشت، گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت حمایت خود برگزار می‌کند که اجرای آن نیز ادامه‌دار خواهد بود.

فارس/*

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *