به‌منظور حضور در لیگ جهانی: اردوی تیم «کشتی سینا صنعت» در ایذه برگزار شد

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه ازآغاز چند جلسه تمرین قبل از مسابقات لیگ باشگاه‌های جهان خبر داد.

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به‌حضور تیم سینا صنعت در لیگ جهانی کشتی فرنگی اظهار کرد: این تیم ایذه‌ای به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران در روزهای ۲۶ و ۲۷ این‌ماه به‌مصاف حریفان خود خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این اردو با حضور سایر اعضای تیم است، افزود: به‌منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای تیم و کادر فنی، چند مرحله تمرین در ایذه برگزار خواهد شد و پس از آن تیم راهی مسابقات می‌شود.

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه در لیگ جهانی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: این تیم در این‌دوره از مسابقات با همت و حمایت علی‌بابا احمدپور حاضر خواهد شد و با وجود عدم حمایت و نگاه مسئولان؛ این فرد موجبات جهانی شدن تیم کشتی ایذه را فراهم کرد و از این‌رو تلاش‌های بدون چشم‌داشت وی در ورزش جای قدردانی و تشکر دارد.

بویری با اشاره به تلاش نماینده مجلس شهرهای دیگر در زمینه نگاه به ورزش و جمع‌آوری کمک به تیم کشتی شهرش برای حضور در لیگ‌های معتبر، از عدم توجه مسئولان شهرستان ایذه و نماینده مجلس به مسائل این تیم ابراز گلایه کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور مقتدرانه و درخشش خود بتوانیم باعث خوشحالی کشتی‌دوستان کشور و به‌ویژه مردم شهر ورزش دوست و قهرمان‌پرور ایذه باشیم.

بویری در پایان با اشاره به ترکیب تیم سینا صنعت در این‌دوره از مسابقات تصریح کرد: سامان عبده‌ولی در وزن ۵۹ کیلوگرم، محمدعلی گرایی و داریوش مقصودی در وزن ۶۶ کیلوگرم، عظیم گرمسیری و پویا بویری در وزن ۷۱ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم، میلاد خسروی در وزن ۸۰ کیلوگرم، سامان عزیزی و داود عابدین‌زاده در وزن ۸۵ کیلوگرم، داود گیل‌نیرنگ، سید مصطفی صالحی‌زاده و یوسف آل‌محمدی در وزن ۹۸ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به‌مصاف حریفان خواهند رفت.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *