اولتیماتوم به واحدهای دارای اشکال دانشگاه آزاد برای رفع نواقص/احتمال ادغام دانشگاه ایذه و باغملک

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: به واحدهای دانشگاه در استان که دارای اشکالات و نواقصی هستند، مهلت داده شد تا مشکلات خود را رفع کنند؛ در غیر این صورت با واحدهای دیگر ادغام خواهند شد.

به گزارش ایزنا، دکتر شهرام لک در خصوص تجمیع برخی مراکز دانشگاه آزاد استان، اظهار کرد: به برخی مراکز تا پایان سال مهلت داده شده است تا اشکالات و کمبودهای خود را از نظر امکانات، فضا و … رفع کنند؛ هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص این مراکز پس از پایان سال انجام خواهد شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود واحدهایی که دارای مشکلاتی هستند، با واحدهای دیگر ادغام شوند به‌طور مثال واحد گتوند با واحد شوشتر، واحد هندیجان با واحد ماهشهر و واحد باغملک با واحد ایذه یا رامهرمز ادغام ‌شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان این‌که این واحدها حتما باید مشکلات خود را برطرف کنند، گفت: در این خصوص معیارهای استاندارد و اشکالات واحدهای دانشگاهی مشخص و به مسئولان آن‌ها اعلام شده است. مشکلات آموزشی، تأمین فضای پژوهشی و جذب اساتید عمده اشکالات این واحدها هستند.

لک تصریح کرد: مقرر شده است که در خصوص تجمیع یا ادغام مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد در استان پس از پایان سال تصمیم‌گیری شود.

ایسنا/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *