فوتسال بانوان ایذه کشوری شد

تیم فوتسال بانوان ایذه با کسب مقام دومی فوتسال استان خوزستان به لیگ کشور صعود کرد.

فوتسال بانوان

به گزارش ایزنا، مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های خوزستان عصر امروز با مشخص شدن تیم‌های برتر و صعود کننده به لیگ کشور به پایان رسید.

در فینال این دوره از مسابقات تیم‌های توپ و تور اندیمشک و هیئت ایذه به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم اندیمشکی توانست با شکست دو بر صفر بانوان فوتسالیست ایذه‌ای به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

در پایان این‌ دوره از مسابقات این تیم ایذه‌ای با وجود کسب رتبه دوم توانست به‌همراه دیگر نماینده استان خوزستان جواز حضور در لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور را کسب کند.

سحر ململی بازیکن 14 ساله تیم هیئت فوتسال ایذه توانست با درخشش خود به اردوی تیم ملی دعوت شود.

حلیمه نوروزی به‌عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن این مسابقات انتخاب و همچنین کاپ اخلاق به این تیم ایذه‌ای اهدا شد.

زهره محمدی هدایت این تیم ایذه‌ای را در مسابقات بر عهده داشت و با وجود کسب سه پیروزی متوالی در این مسابقات در دیدار نهایی مغلوب تیم اندیمشک شد.

* حضور تیم جنوب ایذه در مرحله نهایی لیگ سه فوتسال بانوان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با تبریک این موفقیت به بانوان فوتسالیست شهرستان، اظهار کرد: تیم جنوب دیگر نماینده ایذه در لیگ بانوان فوتسال به مرحله نهایی صعود کرده است و بهمن‌ماه باید برای دریافت مجوز حضور در لیگ دسته دوم کشور به مصاف حریفان خود برود.

هوشنگ حاتمی در پایان با بیان اینکه امیدوارم نمایندگان ایذه در مراحل مختلف این‌دوره از مسابقات موفق باشند گفت: بدون شک توجه و نگاه ویژه به‌سمت ورزش و رشته‌های ورزشی در شهرستان ایذه می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگتر و شکوفایی استعدادهای بیشتری در ورزش این شهرستان باشد.

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *