دومین جشنواره تئاتر امید در ایذه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: دومین جشنواره تئاتر امید با حضور شهرستان‌های شمالی خوزستان و مرکز استان در ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش ایزنا، رضا صیدعالی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر امید در این شهرستان اظهار کرد: انجمن نمایش شهرستان ایذه در راستای تبادل اندیشه، کشف استعدادهای جوان و  تشویق هنرمندان عرصه نمایش اقدام به برگزاری دومین دوره این جشنواره در شهرستان کرده است.

وی افزود: این جشنواره به موضوع تحکیم بنیاد خانواده، آئین‌های دینی، باورهای بومی و محلی، متون کهن، جوانان، اعتیاد، امید و نشاط و جامعه سالم خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با بیان اینکه جشنواره با حضور آثاری از شهرستان‌های شمالی و مرکز استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرستان ایذه، شهرستان‌های اهواز، رامهرمز، باغملک و هفتکل حضور خواهند داشت.

صیدعالی با بیان اینکه نخستین دوره این جشنواره نیز سال گذشته در این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: مهلت ارسال متن‌ها 30 دی‌ماه جاری، زمان بازبینی 30 بهمن‌ماه امسال و برگزاری نیز اسفندماه سال جاری خواهد بود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ایرج میرعلائی رئیس انجمن تئاتر شهرستان ایذه و دبیر این جشنواره مراجعه کنند.

 دومین جشنواره تئاتر امید شهرستان ایذه با موضوعات بیان شده امسال برای دومین سال پیاپی به همت اداره ارشاد اسلامی و انجمن نمایش این شهرستان برگزار می‌شود که حضور رضا صیدعالی به‌عنوان یکی از هنرمندان باسابقه استان خوزستان در منصب ریاست این اداره باعث ایجاد حرکت‌های جدید در هنر شهرستان شده است.

فارس/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *