برنامه‌ریزی برای کاهش مهاجرت‌ها از ایذه/ باید با خدمات خود باعث آشتی مردم و شهرداری شد

سرپرست جدید شهرداری ایذه گفت: باید با اقدامات موثر مردم را با شهر آشتی داد تا اعتماد آنها به شهرداری افزایش پیدا کند.

عکس از ایذه/ عکاس: وحید اورکی
عکس از ایذه/
عکاس: وحید اورکی

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به برنامه‌هایی که برای آینده این شهر پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های انسانی، فرهنگی و طبیعی در سطح شهرستان به‌دنبال این هستیم تا اینکه با مدیریت صحیح شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در سطح شهر یک رویکرد فرهنگی خواهد بود، افزود: با مردم و در کنار آنها مشکلاتشان را جویا شدن و برنامه‌ریزی برای رفع کاستی‌های آنها مهم و دارای اولویت است.

*باید از مردم برنامه گرفت، نه برای آنها

سرپرست جدید شهرداری ایذه با بیان اینکه باید با مردم برنامه کاری گرفت نه برای آنها، خاطرنشان کرد: دیدن و لمس کردن نیازهای مردم شهر از نزدیک و از طریق گفت‌و‌گو با آنها می‌توان برنامه ریزی موثر داشت و این‌کار در سطح شهر ایذه انجام خواهد شد.

بهرامی با اشاره به اینکه رویکرد کاری من بر اساس نظرات مردم خواهد بود؛ تصریح کرد: پیگیری خواسته‌های افراد با سنین مختلف، اقشار و طیف‌های جامعه و بررسی آنها بر اساس نوع نیاز جز اولویت‌های کاری شهرداری ایذه قرار می‌گیرد.

*مشکلات شهری ایذه با اولویت‌بندی رفع خواهد شد/وضعیت متکدیان و آسفالت ساماندهی می‌شود

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده گفت: مشکل آسفالت یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که در ایذه وجود دارد و با برنامه‌ریزی خود سعی در رفع کردن آن داریم.

بهرامی اضافه کرد: قرارداد کار آسفالت در خیابان‌های شهر به ثبت رسید، استعلام انجام گرفت و در هفته‌های آینده باید شاهد آغاز به‌کار آن بود تا تحولاتی در سطح آسفالت خیابان‌های شهر ایجاد شود.

سرپرست شهرداری ایذه با اشاره به برنامه جهت سر و سامان دادن به وضعیت متکدیان و رمالان در سطح شهر، عنوان کرد: شهرداری به تنهایی مسئول اجرای این کار نیست و نمی‌تواند وارد عمل شود، از این رو برای پیگیری و عملی کردن ساماندهی به این وضعیت جلسه‌ای با دادستانی شهرستان، بهزیستی، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مربوطه برای هم‌فکری بیشتر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل مالکیت در یکی از پارک‌های شهر ایذه که سال‌ها ادامه داشت، گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته طی چند روز گذشته، حق مالکیت صاحب ملک پرداخت شد و طی این هفته روند ساخت فضای سبز در این محل انجام خواهد گرفت.

* باید با اقدامات موثر مردم را با شهر آشتی داد/برنامه ها در جهت کاهش مهاجرت‌ها از ایذه است

بهرامی با اشاره به 41 طرح پیشنهاد شده برای توسعه و تحول در سطح شهر ایذه، اظهار کرد: باید با اقدامات موثر مردم را با شهر آشتی داد تا اعتماد آنها به شهرداری افزایش پیدا کند و این کار با ارائه گزارش عملکرد و انجام شفاف‌سازی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تدوین برنامه و اجرایی شدن چند برنامه برای ایجاد فضای سبز و خدمات در شهر، تشریح کرد: طرح ساخت پارک 850 متری در محله جاده اصفهان و صدور پروانه ساخت برای زمین‌های پلاک باطله در خیابان محمد رسول‌الله(ص) تا دو هفته آینده صورت خواهد گرفت.

بهرامی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط شهرداری تا دوسال آینده به گونه‌ای پیش خواهد رفت که نه تنها بتواند جلوی مهاجرت شهروندان ایذه‌ای به سایر شهرها را بگیرد بلکه زمینه را برای بازگشت مهاجران این شهر فراهم کند، گفت: در روند خدمت‌رسانی به مردم باید ایجاد شور و شوق شود و این مردم باید به این اعتقاد برسند که مسئولان شهرستان در حال انجام کار هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که دست فروشان و دوره‌گردان در سطح خیابان‌های اصلی برای شهروندان به‌وجود آورده‌اند، تصریح کرد: فضای خیابان و پیاده‌رو در سطح شهر باید یک مکان راحت و بدون دردسر برای شهروندان باشد و با توجه به فرهنگ گرم ایرانی و انجام برخی تعاملات در سطح شهر، موانع موجود برای امور عابران باید بر‌طرف شود.

بهرامی در پایان از ایجاد تحولات جدید و پیش‌بینی برنامه‌های خدماتی موثر برای آینده شهر ایذه خبر داد.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *