طرح توسعه فضای سبز محلات ایذه اجرا می‌شود

سرپرست شهرداری ایذه از پایان یافتن مشکل طرح توسعه فضای سبز در ایذه با تملک ۳۰ ساله یک مالک خبر داد.

تالاب میانگران ایذه
تالاب میانگران ایذه

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به ادامه داشتن طرح توسعه فضای سبز در سطح شهر، اظهار کرد: برای پیشبرد و توسعه فضای سبز و مبلمان شهری برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که به‌زودی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پیرو اجرای این طرح یکی از مکان‌های امن برای بزه‌کاران در یکی از محلات از میان برداشته شد، افزود: در فضای «پارک بانو» خیابان حافظ جنوبی یک ساختمان نیمه‌کاره وجود داشت که پس از 30 سال مشکل تملک آن برطرف شد.

سرپرست شهرداری ایذه تصریح کرد: پس از برطرف شدن مشکل تملک اقدام جهت اضافه کردن این محل به فضای پارک صورت گرفت و در آینده نزدیک شاهد تغییر ظاهر این محیط تفریحی برای خانواده‌ها خواهیم بود.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های خدماتی پیش‌بینی شده در حال انجام شدن است، عنوان کرد: در پی انجام برنامه‌ها پل هوایی ابتدای خیابان شهید حسن‌زاده و جلوی مجتمع تجاری پل که بدون استفاده بود از محل برداشته شد.

وی با اشاره به سرعت‌گیرها و موانع غیر اصولی زیاد در سطح شهر خاطرنشان کرد: به‌دلیل ایجاد مشکل برای رانندگان، با تشکیل جلسه شورای ترافیک تصمیمی در جهت رفع موانع غیر ضروری و استاندارد کردن موانع غیر اصولی گرفته خواهد شد.

فارس/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *