راه‌اندازی دوباره مرکز «سی‌تی.اسکن» در ایذه/ کسب رتبه نخست زایشگاه‌های خوزستان توسط بیمارستان شهدای ایذه/پیگیری ساخت بیمارستان خیریه

بیمارستانرئیس بیمارستان شهدای ایذه از راه‌اندازی دوباره مرکز «سی‌تی.اسکن» و کسب رتبه نخست زایشگاه‌های خوزستان توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش ایزنا، مسعود علی‌عسگر با اشاره به ایجاد تحولاتی در سطح بیمارستان شهدای این شهر اظهار کرد: با اقدامات و کارهای انجام شده، زایشگاه این بیمارستان توانست به رتبه نخست در استان خوزستان دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده بالاخره مرکز «سی‌تی. اسکن» به‌روزرسانی خواهد شد، افزود: این دستگاه خریداری شد و امروز جهت نصب و راه‌اندازی به این مرکز خواهد رسید.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه اضافه کرد: با راه‌اندازی این مرکز پیشرفته، مشکلات و کمبودهای این مرکز به این دستگاه رفع خواهد شد.

علی‌عسگر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک واقع در بیمارستان شهدای ایذه، تصریح کرد: این کلینیک به‌منظور انجام طرح توسعه سلامت راه‌اندازی و هزینه ویزیت بیماران از مبالغ بالا به 3 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرده است.

این مسئول ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز و حضور یک چشم پزشک دیگر در شهرستان، از مشکلات کمبود پزشک متخصص چشم کاسته شده است.

علی‌عسگر با بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته برای معاینه چشم خریداری شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های پیشرفته‌ای در جهت انجام عمل چشم و تجهیز اتاق عمل بیمارستان تهیه شده است و در آینده نزدیک عمل‌های جراحی در این مرکز انجام خواهد شد و تا حد زیادی از مراجعه بیماران به شهرهای دیگر کاسته خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه با اشاره به خدمات دیگر این مرکز به بیماران گفت: پزشک اورتوپد نیز از سال‌های قبل در این شهرستان فعالیت و جراحی انجام داده و تقریبا تمام عمل‌ها و درمان این نوع بیماری‌ها در خود شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در بخش قلب و عروق باید کار توسعه‌ای صورت بگیرد، اضافه کرد: احداث ساختمان بنیاد خیریه مربوط به بیماران صعب‌العلاج از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که زمین آن توسط افراد خیر اهدا شد و اینک در مراحل ابتدایی احداث آن قرار داریم.

فارس/

 

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *