مراسم استقبال و تجلیل از «قهرمان کشتی فرنگی آسیا» در ایذه برگزار شد

رامین طاهریمراسم استقبال و تجلیل از «رامین طاهری» قهرمان ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایزنا، مراسم استقبال از رامین طاهری دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در رده بزرگ‌سالان عصر یک‌شنبه در این شهرستان برگزار شد.

پس از انجام مراسم استقبال، مراسم تجلیل و جشن قهرمانی وی به همت خانواده وی، جامعه کشتی و ورزش شهرستان ایذه و حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد و یک‌شنبه شب به پایان رسید.


مراسم تجلیل از رامین طاهری / ایذه


مراسم تجلیل از رامین طاهری / ایذه


پسر قهرمان/پدر مهربان


مراسم استقبال از رامین طاهری/ایذه


مراسم تجلیل از رامین طاهری / ایذه


حضور پرشور مردم در مراسم تجلیل از رامین طاهری/سالن مولوی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه

رامین طاهری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با بیان اینکه این قهرمانی و مدال را به مردم شهرم تقدیم می‌کنم، اظهار کرد: در راه رسیدن به این مدال افراد زیادی برای من زحمت کشیده‌اند و در این بین خانواده و مربیانم نقش اساسی و مهمی را ایفا کردند.

وی بابیان اینکه ورزشکاران ایذه‌ای در شرایطی مقام‌های بین‌المللی و مهمی را به دست می‌آورند که در بخش داشتن امکانات مناسب محروم هستند، افزود: انتظار می‌رود مسئولان با توجه به شرایط موجود و ظرفیت‌های ورزشی زیاد این منطقه، نسبت به اعطای امکانات تلاش و همت بیشتری داشته باشند.


مراسم تجلیل از رامین طاهری / ایذه/عکس از وحید اورکی


رامین طاهری دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا


رامین طاهری کشتی‌گیر طلایی تیم ملی در وزن 80 کیلوگرم


پهلوان رامین طاهری


مراسم تجلیل از رامین طاهری / ایذه

پیام بویری دیگر ورزشکار ایذه‌ای و دارنده مدال برنز این‌ دوره از رقابت‌ها به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و انجام مراحل درمانی خود در این مراسم استقبال و تجلیل حضور نداشت.

این ورزشکاران باید برای حضور در اردوی جدید تیم ملی جهت مسابقات جهانی و انتخابی المپیک راهی اردوی تیم ملی شوند.

از نکات جالب و قابل توجه استقبال امروز حضور برخی از کاندیداهای انتخاباتی بود و نکته‌ای که مورد توجه سایر افراد حاضر در این برنامه بود وجود پوسترهای بی‌شمار تبلیغاتی در مقایسه با عکس این قهرمانان ملی بود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *