جنگل‌بان ایذه‌ای بر اثر مجروحیت توسط افراد سودجو به اهواز اعزام شد

رئیس اداره منابع طبیعی ایذه گفت: یکی از جنگل‌بانان این شهرستان بر اثر حمله افراد سودجو مجروح و در اهواز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

جهانگیر جهانگیری با اشاره به مجروحیت یکی از جنگل‌بانان این شهرستان اظهار کرد: این فرد از نیروهای تحت حمایت پیمانکار اداره منابع طبیعی شهرستان بود که در حین انجام ماموریت بر اثر حمله برخی افراد مجروح شد.

وی با بیان اینکه این فرد به‌دلیل مجروحیت شدید از ناحیه دست و سر به مراکز درمانی اهواز منتقل شد، افزود: وی بر اثر ضربه وارده بر جمجمه و ترک‌خوردگی آن مورد عمل جراحی قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی ایذه اضافه کرد: جنگل‌بان این اداره در زمان انجام ماموریت در یکی از کوه‌های اطراف مورد حمله برخی از افراد بومی که در حال قطع کردن درختان بودند قرار گرفت و به این مشکلات دچار شد.

جهانگیری با بیان اینکه حال عمومی این فرد در حال حاضر و پس از انجام عمل جراحی رضایت‌بخش است، تصریح کرد: وی پس از عمل جراحی به بخش منتقل شد و خطر از وی رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه با افراد ضارب برخورد قاطع و قانونی خواهد شد، تصریح کرد: پس از این واقعه مراتب به مسئولان قضایی و دادستانی شهرستان گزارش داده شد و قطعا با کسانی که اقدام به این کار کرده‌اند به‌صورت قاطع و با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/*فارس*

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *