از سخنان نماز جمعه هفته گذشته برخی روزنامه ها سو برداشت کردند/ همایش فاطمی یکشنبه برگزار می شود

امام جمعهامام جمعه ایذه نیز در خطبه های نمازجمعه ایذه گفت : روزنامه های استانی و کسانی که تاکنون به نماز جمعه نیامدند حرف هایی که هفته گذشته در رابطه با انتخابات زده شد را تحریف کردند.

به گزارش ایزنا و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: همایش فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با وجود سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت در روز یکشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نذری هایی که به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان داده می شود اشاره کرد و گفت: ما باید در چنین جاهایی خرج کنیم و به فقرا کمک کنیم چرا که اینجا بهشت واقعی است.

امام جمعه ایذه به انصاف در بازار اشاره کرد و افزود: برادران بازاری که در این ایام مشغول به تجارت هستند انصاف بسیار خوب است هر کسی که انصاف داشته باشد به نجات نزدیکتر خواهد بود خدای ناکرده نگوییم در این ایام بار و بند را ببندیم و بی‌انصافی کنیم کسی که انصاف را رعایت نمی کند بی تقوا است.

موسوی با اشاره به فرارسیدن درگذشت حجت الاسلام سید احمد خمینی عنوان کرد: این مرد بزرگ گنجینه انقلاب و پشتیبانی محکم برای امام خامنه ای بود و اجازه ندادکه کسانی در بیت امام رخنه کنند و فاصله بیندازند بین رهبری انقلاب و واقعا سنگ تمام گذاشت.

وی به در پیش رو بودن چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: خانواده ها و معلمان روشنگری کنندو این خرافه را که مورد تایید شرع وعقل نیست برای جوانان روشن کنند تا اینکه کسی از این آتش نسوزد.

امام جمعه ایذه بیان کرد: ما نباید فقط خانه تکانی کنیم بلکه باید کینه های کثیفی که از دوستان و خانواده ها داریم رهاسازیم و خانه تکانی دل را انجام دهیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در نماز جمعه در رابطه با واکنش های انتخاباتی برخی از کاندیداها و حامیانشان و سوء برداشت بعض از روزنامه های استانی از این مطلب اشاره کرد و گفت: بنده صحبت هایی کردم  واز این سخنان چه برداشتی شد گفتم بعضی از کاندیداها و حامیانشان قبل از انتخابات به طور خاص عمل کردند اما متاسفانه روزنامه ها نوشتند امام جمعه ایذه بیان کرد یکی از کاندیدا هایی که به دور دوم انتخابات راه یافته با حامیانش حرکات خاصی را انجام دادند اما بعضی ها مریض هستند که تاکنون به نماز جمعه نیامدند زود قضاوت می کنند و حرف ها را تحریف می کنند.

انتهای پیام/*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *