راه اندازی سامانه استعلام شخصی تلفن همراه

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن همراه به نام اشخاص راه اندازی شد.تلفن همراه

به گزارش ایزنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب، علیرضا ملکی جهان بیان کرد: تمامی مشترکان تلفن همراه می توانند با مراجعه به پورتال اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب در بخش سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن همراه و یا با استفاده از آدرس اینترنتی jonubgharb.cra.ir به سامانه مذکور مراجعه و از تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی آنان ثبت شده، مطلع شوند.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه ، مشترکان تلفن همراه هر کدام از اپراتورها با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، پیامکی به همراه کد رهگیری که حاوی تعداد سیم کارت های ثبت شده به تفکیک هر اپراتور تلفن همراه است ارسال می شود.
ملکی جهان اظهار کرد: سیم کارت هائی که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشند،برای پیگیری وضعیت سیم کارت های ثبت شده به نام آنان باید به دفاتر مورد نظر اپراتور مراجعه کرده و تقاضای رسیدگی کنند. بدیهی است در صورت مشاهده ثبت نام سیم کارت بدون درخواست، متقاضی می تواند نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام کند.

انتهای پیام/*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *