از منطقه‌ای بودن اینترنت پرسرعت تلفن همراه در ایذه تا پاسخ مسئول

محله‌ای بودن اینترنت پرسرعت تلفن همراه در ایذه باعث گلایه‌مندی کاربران این خدمات شده است.اینترنت موبایل
به گزارش ایزنا، نیمه‌های اول سال گذشته بود که خبری مبنی بر پیوستن شبکه موبایل ایذه به اینترنت پرسرعت کشور منتشر شد که باعث ایجاد خرسندی کاربران این خدمات در سطح این شهرستان شد.
با توجه به وعده‌های داده شده برای سیم کارت‌های همراه اول پس از مدتی نسل جدید این خدمات در شهرستان راه‌اندازی شد ولی طی مصاحبه‌های مسئولان امر در استان و شهرستان مشخص شد این خدمات در سطح شهرستان ایذه تنها مربوط به چند محله در شهر بوده و سایر محلات نیز پس از چندی به آن متصل خواهد شد.
اینک پس از گذشت نزدیک به یک‌سال، هنوز تمام شهر ایذه تحت پوشش آن قرار نگرفته و در برخی از محلات علامت اینترنت پرسرعت به‌صورت لحظه‌ای روی گوشی موبایل ظاهر می‌شود و پس از آن اینترنت به‌صورت سرعت عادی تبدیل می‌شود.
با این‌حال این موضوع به یکی از گلایه‌های این خدمات در سطح شهرستان تبدیل شده و خواستار پیگیری شدند.
ریاست مخابرات ایذه که از زمان فعالیت خود اقدامات مؤثر و قابل توجهی را نیز در سطح شهرستان انجام داده، این بار نیز نوید راه‌اندازی کامل این خدمات را در شهرستان داد.
مظفر عالیپور در این راستا اظهار کرد: سال گذشته اقدامات برای راه‌اندازی نسل جدید اینترنت پرسرعت تلفن همراه در این شهرستان صورت گرفت و طی آن حدود ۴ محله از شهر ایذه تحت پوشش قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تحت پوشش قرار دادن کل شهر و شهرستان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، افزود: اقدامات زیرساختی در این رابطه در سطح محلات شهر انجام شده است و انتظار می‌رود با حضور و کار پیمانکار مربوطه این کار به‌سرعت صورت بگیرد.
رئیس مخابرات شهرستان ایذه با بیان اینکه حضور در انتخابات و پس از آن آغاز تعطیلات عید نوروز باعث شد تا حفاری جهت انتقال فیبر نوری در سطح شهر متوقف شود، تصریح کرد: کار قرار دادن فیبر نوری با حفاری در سطح بسیاری از محلات شهر انجام شد و انتظار می‌رود با آغاز به‌کار پیمانکار مربوطه در هفته‌های آینده این‌کار به‌صورت کامل پایان یابد.
عالیپور در پایان خاطرنشان کرد: ما برای جلب رضایت همشهریان و کاربران اینترنت تلفن همراه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و امیدواریم تا یک ماه آینده شاهد راه‌اندازی این خدمات در کل شهر ایذه باشیم.
انتهای پیام/فارس*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *