آمادگی کامل شهرستان ایذه برای انجام مراسم اعتکاف امسال

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایذه گفت: تمام مساجد این شهرستان برای برگزاری برنامه بیش از یک‌هزار و 700 معتکف آماده است.زنگنه

به گزارش ایزنا، حجت‌الاسلام قربانعلی زنگنه با اشاره به آغاز مراسم اعتکاف در این شهرستان و همزمان با کل کشور اظهار کرد: برنامه اعتکاف امسال نیز به‌صورت گسترده‌تر از سال گذشته در چند مسجد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای انجام این برنامه آماده است، افزود: بیش از 14 مسجد در مناطق مختلف این شهرستان برای انجام این مراسم در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایذه اضافه کرد: در سطح شهر 9 مسجد در سطح محلات مختلف برای اعتکاف در نظر گرفته شده از که این تعداد 5 مسجد برای بانوان و 4 مسجد برای آقایان خواهد بود.

زنگنه با اشاره به برگزاری اعتکاف در سطح مناطق روستایی و برخی از بخش‌های شهرستان گفت: در بخش دهدز یک مسجد برای بانوان و یک مسجد برای آقایان، در بخش سوسن، در روستای اژگیل و هلایجان نیز هرکدام یک مسجد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور بیش از یک‌هزار و 200 نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته در شهرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته به‌دلیل قرار داشتن در فصل امتحانات این تعداد حاضر شده و به‌دلیل اینکه مراسم امسال در 2 روز پایان هفته است و در ایام امتحانات نخواهد بود انتظار می‌رود بیش از یک‌هزار و 700 نفر در این مراسم حضور پیدا کنند.

انتها ی پیام/

بدون دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *