«امیر قاسمی‌منجزی» المپیکی شد

فرنگی‌کار خوزستانی تیم ملی کشتی کشورمان با حضور در فینال رقابت‌های گزینشی المپیک در مغولستان جواز حضور در المپیک ریو را کسب کرد.13940801000064_PhotoL

به گزارش ایزنا، فرنگی‌کار خوزستانی و عضو تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر باشگاه های کشور و جهان در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با صعود به فینال رقابت‌های گزینشی المپیک در مغولستان موفق شد پنجمین سهمیه المپیک را برای ایران به‌دست آورد.

«امیر قاسمی‌منجزی» فرنگی‌کار خوزستانی و سنگین وزن کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در مغولستان «چوگوشویلی» اهل بلاروس را که  دارنده مدال برنز اروپا و نفر پنجم المپیک لندن است شکست داده و راهی دیدار پایانی شد.

فرنگی‌کار کشورمان ضمن صعود به دیدار پایانی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های المپیک ریو در سال 2016 را به دست آورد.

این کشتی‌گیر وزن 130 کیلوگرم پیش از این مقابل حریفانی از آرژانتین، مجارستان و ازبکستان به پیروزی رسیده بود.

گفتنی است، پیش از این سید ایوب موسوی وزنه‌بردار آبادانی تیم ملی کشورمان نیز سهمیه المپیک را کسب کرده بود تا در مجموع پنج سهمیه کسب شده برای کشورمان، دو سهمیه از آن استان خوزستان باشد.

این در حالی است که پیش از اعزام به این رقابت‌ها، سرمربی تیم ملی قصد داشت بشیر باباحان زاده را به این رقابت‌ها اعزام کند که در واپسین ساعات تصمیم بنا تغییر پیدا کرد و قاسمی منجزی نماینده سنگین‌وزن ایران در این رقابت‌ها شد.

این پیروزی ارزشمند و حضور کشتی‌گیر شایسته استان خوزستان در رقابت‌های المپیک را تبریک گفته و برای تمامی ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام/

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *