حضور کشتی‌گیران نونهال و نوجوان ایذه‌ای در اردوی خارج از کشور

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: به‌منظور ایجاد روحیه مضاعف و آشنایی با شرایط رقابت‌های بین‌المللی برای کشتی‌گیران پایه شهرستان، یک دور اردوی چند روزه در یکی از کشورهای همجوار برگزار خواهد شد.

ملک محمد بویری
ملک محمد بویری

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به حضور تیم‌های نونهالان و نوجوانان سینا صنعت در اردوی خارجی اظهار کرد: این اردو در هفته‌های آتی در یکی از کشورهای خارجی برگزار خواهد شد و تیم سینا صنعت در کنار برپایی اردو در چند مسابقه شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه برای ورزشکاران است، افزود: بدون شک حضور ورزشکاران نوجوان و جوان شهرستان در اینگونه اردو‌ها و مسابقات باعث تشویق و ترغیب هرچه بیشتر آنها به سمت ورزش و ایجاد یک خودباوری برای حاصل شدن موفقیت در این رده سنی و تلاش برای آینده در مقاطع بالا‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه اضافه کرد: پس از برگزاری موفق رقابت‌های کشتی نونهالان کشور در این شهرستان حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان ایذه در یک اردوی خارجی برای اولین‌بار می‌تواند گامی در حرکت به‌سوی آینده امیدوارکننده این ورزشکاران مستعد باشد.

بویری با بیان اینکه هدف دیگر از حضور این کشتی‌گیران آینده‌دار در این رقابت‌های خارجی کسب تجربه و آشنایی با شرایط مسابقات بین‌المللی است، تصریح کرد: بدون شک هر آنچه که باعث پیشرفت و معرفی کشتی و ورزشکاران ایذه‌ای به عرصه‌های گوناگون شود را انجام داده تا این شهرستان در رده‌های پایه هم گامی محکم به سمت جلو داشته باشد.

انتهای پیام/فارس*

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *