تلاش می‌کنم تا ملی پوش شوم/ دوری از حاشیه و پیشرفت همیشه در فکرم قرار دارد

بازیکن تیم نفت تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنم تا ملی پوش شوم، گفت: دوری از حاشیه و پیشرفت همیشه در فکرم قرار دارد.مجتبی حقدوست

به گزارش ایزنا؛ شاید گل دقایق آخر هفته پیش تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس را همه فوتبال دوستان کشور در ذهن داشته باشند، گلی که تا حدودی قهرمانی را از تیم پرسپولیس گرفت و نفت را نیز برای آسیایی شدن امیدوار‌تر کرد.

مجتبی حق‌دوست بازیکنی که در آخرین لحظات با جا گذاشتن سوشا مکانی توپ را با تور دروازه آشنا کرد و صدر را از یاران برانکو گرفت، بازیکنی است که همواره با تلاش مضاعف خود گام در راه موفقیت بزرگ گذاشته و برای به‌دست آوردن رده‌های ملی و حضور در ترکیب تیم ملی کشورمان تلاش می‌کند.

این بازیکن آرام و بدون حاشیه در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در ایذه به برخی از سئوالات پاسخ داد و از آرزوهای خود سخن گفت که در ذیل آن را می‌خوانید.

آقای حق‌دوست از خودتان بگوئید و اینکه از چه زمانی فوتبال را شروع کردید؟

مجتبی حق‌دوست هستم، متولد 2 بهمن سال 1374 از استان خوزستان، شهرستان باغملک.

از 13 سالگی به‌مدت دو سال به مدرسه فوتبال رسالت رفتم و پس از آن به‌مدت یک فصل به وحدت ایذه پیوستم، سپس در مقطعی کوتاه به عضویت تیم پرسپولیس و استقلال باغملک درآمدم.

از آنجائیکه تمایل به پیشرفت داشتم پس از قبولی در تست‌گیری سپاهان ایذه به‌مدت 2 فصل این تیم را در مسابقات لیگ بر‌تر استان و مناطق کشور همراهی کردم و این همراه شد با اتفاقات خوب زندگی‌ام؛ زیر نظر مربی جوان و فوتبالیست ارزنده کشور رضا مرادی که با معرفی من به باشگاه کارون اهواز مسیر پیشرفتم را هموار ساخت.

وضعیت شما در تیم کارون اهواز چگونه بود؟

پس از اینکه مورد تأیید کادر فنی این باشگاه رسیدم با میدان دادن به من در سه رده سنی کشوری سیر پیشرفت را پشت سر گذاشتم که جای دارد از کادر باشگاه کارون به‌خاطر اعتماد کردن به بازیکن جوانی چون من سپاسگزاری کنم.

بعد از اتمام قرارداد سه فصل با این باشگاه، پس از معرفی به استعدادیاب نفت تهران در تمرینات این تیم حضور پیدا کردم که توانستم نظر کادر فنی این باشگاه را به خود جلب کرده و استعدادیابم را رو سفید کنم و شرمنده کسانی که برایم زحمت کشیدند نشوم.

علاقه‌مند به بازی در چه پُستی هستید و دوست دارید لباس کدام تیم را در آینده به تن کنید؟

خدای متعال را شاکرم که با توجه به زحماتی که مربیان پایه برایم کشیده‌اند، می‌توانم چند پُست متفاوت را بازی کنم، ولی پُست مورد علاقه‌ام هافبک نفوذی است.

من از اینکه بازیکن نفت تهران هستم بسیار خوشحالم ولی خیلی دوست دارم به آرزوی کودکی‌ام برسم و به خدمت دو تیم پر طرفدار پایتخت استقلال یا پرسپولیس در بیایم.

الگوی فوتبالی شما در ایران و خارج از کشور چه کسی است؟

الگوی من در ایران «علی کریمی» و بیرون از کشور «مودریچ» و «اینستا».

الگوی اخلاقی؟

بعد از پدر و مادرم، الگوی اخلاقی‌ام «وحید امیری» است.

آیا فکر می‌کردید روزی زیر نظر علیرضا منصوریان در نفت تهران کار کنید؟

همیشه سعی کردم بدون حاشیه تمرین کنم و فقط به فکر پیشرفتم باشم، از مشورت‌های خوب در زندگی‌ام بهره بردم ولی شاید فکر نمی‌کردم زیر نظر علی آقا کار کنم.

واقعاً از اینکه بازیکن علی آقا هستم خیلی خوشحالم و امیدوارم با تلاش بیشتر به اهدافم برسم و لباس تیم ملی کشورم را روزی به تن کنم و بهترین عملکرد را برای کشورم داشته باشم.

بعد از اینکه توانستید پرسپولیس تهران را در یک بازی حساس ببرید و با گل دیدنی شما استقلال تهران به صدر جدول رسید چه حسی داشتید؟

طبق تاکتیکی که علی آقا منصوریان برای این بازی در نظر گرفته بود به نحوی مطمئن بودیم که توان شکست پرسپولیس را داریم و بعد ازاینکه تیم ما گل اول را به ثمر رساند به یک آرامش تاکتیکی رسیدیم و من هم از یک غافلگیری استفاده کردم و توانستم به لطف الهی یک گل به‌موقع و خوب برای تیمم بزنم و تیمم را خوشحال کنم.

 از تصمیماتی که در آینده داری بگوئید؟

 آن‌قدر تلاش می‌کنم تا ملی پوش شوم.

سخن پایانی:

قبل از هر چیز خدا را بابت جایگاه فعلی‌ام شکر می‌کنم و جا دارد اینجا از خانواده عزیزم که همیشه حامی من بوده‌اند، همچنین مربیان زحمتکش و دوستان خوبم از جمله رضا مرادی که همیشه در حقم برادری کردند و با مشورت‌های خوب‌ خود به من کمک کرده‌اند تشکر کنم.

در پایان از شما که این وقت را در اختیارم گذاشتید تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم هرجا که هستید موفق و سربلند باشید.

==============

گفت‌و‌گو: وحید اورکی

==============

 انتهای پیام/فارس*

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *