استعدادهای ناتمام فوتبال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم کشور شدند

شاگردان گمنام ولی با استعداد عبدالله ویسی در استقلال خوزستان قهرمان لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور شدند.استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس ایزنا، نیمه دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در حالی آغاز شد که استقلال خوزستان با دو فشار جدی روی دروازه حریف نشان دادند برای کسب یک نتیجه به زمین آمده‌اند اما دیری نشد که ضد حملات دقیقه ۴۸ و ۵۰ دروازه این تیم خوزستانی را با خظر جدی مواجه کرد.

استقلال خوزستان با دامه ملکیت خود توپ را در زمین ذوب آهن به حرکت در آورد و ذوب آهن نیز روی ضد حملات این تیم برنامه زیری کرده بود و با پر کردن فضاهای خالی زمین استقلال خوزستان بر روی دروازه این تیم خلق موقعیت می‌کرد.

در دقیقه ۵۳ سان‌تر بی‌نقص هافبک استقلال خوزستان با ضربه سر بی‌نقص رحیم زهیوی به سقف دروازه تیم ذوب آهن اصفهان حساب کار را یک بر صفر به سود این تیم خوزستانی کرد و شادی را به ورزشگاه و این استان آورد.

ضربه دقیقه ۵۸ رحیم زهیوی بار دیگر شادی را به خوزستان آورد و تنها یک گام از قهرمانی خوزستان برای بار دیگر باقی نمانده بود.

استقلال خوزستان با وجود به ثمر رساندن ۲ گل بازهم فشار خود را در این دیدار حفظ کرد و جو حاکم و شور هواداران در ورزشگاه باعث ایجاد روحیه چند برابر برای این تیم می‌شد.

بازی از دقیقه ۶۰ تا ۶۸ به حالت آرام در آمد و ضربه سرکش روح الله صیف الهی در دقیقه ۶۹ هیجان را دوباره به زمین آورد.

در دقیقه ۶۹ مهدی رجی‌زاده برای تیم ذوب آهن اصفهان به زمین مسابقه آمد.

در دقیقه ۷۰ ضربه مهاجم ذوب آهن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

پیمان شیرزادی در دقیقه ۷۴ به جای فرشاد جانفزا در ترکیب تیم استقلال خوزستان قرار گرفت.

پس از ضربه دقیقه ۷۰ مهاجم استقلال خوزستان بازی به حالت متعادل در آمد و این شرایط تا دقیقه ۸۰ که رحیم زهیوی در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار گرفت و با از خود گذشتگی و پاس این موقعیت را از دست داد و از همین حرکت یک ضد حمله یه وجود آمد که ضربه مهدی رجب‌زاده را خسوس دفع کرد.

پس از این حرکت‌ها بازی دوباره جان گرفت استقلال خوزستان به بازی خود داد و توانست در دقیقه ۸۱ صاحب یک ضربه کاشته شود که ضربه کاشته این تیم به دیوار دفاعی برخورد کرد.

ضربه دقیقه ۸۷ رحیم زهیوی را مظاهری از مهار کرد.

با اینکه این تیم خوزستانی در دقایق پایانی می‌توانست از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند ولی اسیر تجربه کم شد.

این تیم در دقایق پایانی چند موقعیت را به دست آورد ولی نتوانست از آن استفاده کند و بازی با همین نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

======================

گزارش از: وحید اورکی

=====================

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *