اجرای ویژه برنامه اردیبهشت تئا‌تر در ایذه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: ویژه برنامه اردیبهشت تئا‌تر در این شهرستان برگزار شد.تئاتر

رضا صیدعالی امروز در گفت‌و‌گو با ایزنا با اشاره به برگزاری برنامه اردیبهشت تئا‌تر این شهرستان اظهار کرد: این ویژه‌برنامه به‌مناسبت روز جهانی تئا‌تر در تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه جمعی از هنرمندان و اعضای انجمن تئا‌تر این شهرستان حضور داشتند افزود: مراسم بزرگداشتی نیز در خلل انجام این برنامه برای فرهاد زنگنه هنرمند فقید شهرستان باغملک برگزار شد که خانواده وی هم حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه اضافه کرد: تجلیل از کارمند جانباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اهدای لوح از دیگر برنامه‌های انجام شده بود.

صیدعالی با اشاره به تاثیر تئا‌تر بر جامعه به ویژه نقش تئاتر دفاع مقدس بر جوانان تصریح کرد: تئا‌تر زبان فرهنگی انتقال حماسه‌هاست و با استفاده از این کا‌ر می‌توان رسا‌تر و ماندگار‌تر این حماسه را انتقال داد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و ایجاد شور در بین جوانان برای دوری کردن از این بلای خانمان‌سوز چندین برنامه اجرای تئا‌تر در سطح محلات و پارک‌های شهر ایذه به‌مناسبت و جشن‌های مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *