پنجمین برنامه شبانه موسیقی ایذه برگزار شد

پنجمین برنامه شبانه موسیقی ایذه با حضور پرشور شهروندان و هنرمندان برگزار شد. موسیقی

به گزارش ایزنا، پنجمین برنامه شبانه موسیقی ایذه به همت هنرمندان این شهرستان و پیمان شیرمردی مسئول این برنامه امشب با حضور پرشور و گسترده مردم در تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه که گروه‌های مختلف هنری شهرستان حضور پرشور داشتند، اجرای موسیقی‌های مختلف با استقبال پرشور حاضرین در سالن همراه بود.

بدون شک اجرای موسیقی توسط کودکان و نوآموزان در نوع خود جالب بود و این می‌تواند زمینه یک فرهنگ‌سازی برای تعلیم کودکان از سنین پایه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و دوری کردن از برنامه‌های دیگر باشد.

با وجود اینکه این برنامه برای پنجمین بار در شهرستان برگزار شد، حضور هوادارن موسیقی سنتی و کلاسیک در شهرستان نشان از ارزش و جایگاه این هنر در بین مردم فرهنگ‌دوست و فرهنگی پرور این شهرستان داشته است.

در این بین نباید زحمات رضا صیدعالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان که از زمان حضور خود در این جایگاه به عنوان یکی از حامیان اصلی هنر در شهرستان خونی تازه در رگان این حرفه جاری کرد را نباید نادیده گرفت و این عامل باعث شد تا در ویژه برنامه امشب بسیار به نقش اساسی وی اشاره شود.

با توجه به اینکه تعطیلات و اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان پس از چند ماه درس و علم‌آموزی نزدیک است، اجرای این برنامه‌ها می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق در آنها و تشویق برای پرداختن به مسائل هنری کند.

یکی از نکات جالب و قابل توجه برنامه امشب حضور چندین هنرمند موسیقی و نوازنده در بود که نشان از توانایی بالای جوانان مستعد این شهرستان در این حرفه به مانند سایر حرفه‌ها را می‌داد.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *