هدف سینا صنعت ایذه حضور قدرتمند در لیگ برتر کشتی است/تجمع ملی‌پوشان در یک تیم از کیفیت لیگ می‌کاهد

مربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: تجمع ملی‌پوشان در یک تیم از کیفیت لیگ برتر می‌کاهد و باعث کم شدن انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود.حمید رضا حیدری زاده

به گزارش ایزنا، حمید رضا حیدری‌زاده با اشاره به حضور مجدد تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این تیم امسال نیز با حمایت‌های شخصی علی‌بابا احمد‌پور راهی این‌دوره از مسابقات خواهد شد و به‌مانند سال گشته به‌دنبال کسب نتیجه و موفقیت خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه برای این مسابقات تنها می‌توان از یک کشتی‌گیر خارج از رنکینگ استفاده کرد افزود: این تیم از کشتی‌گیران بومی، چند کشتی‌گیر ملی‌پوش و 2 کشتی‌گیر خارجی هستند که برای مرحله اول این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
مربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با اشاره به اینکه هدف این تیم حضور قدرتمند در مسابقات لیگ است خاطرنشان کرد: بدون شک یک سرمایه‌گذار در امر ورزش در کنار توسعه ورزش در یک منطقه به‌فکر موفقیت و نتیجه‌بخش بودن سرمایه‌گذاری خود خواهد بود و از این‌رو حضور کشتی‌گیران غیربومی در کنار ورزشکاران ایذه‌ای امری غیرمنطقی نیست.
حیدری‌زاده با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات این تیم و برخی دیگر از تیم‌ها گفت: یکی از مشکلات این مسابقات این است که اکثر تیم‌ها با کمک شخص حمایت می‌شوند و تیم بیمه رازی با حداکثر هزینه و بدون محدودیت در صرف هزینه‌ها اقدام به جذب کشتی‌گیران تراز اول می‌کند.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که فدراسیون کشتی با انجام یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده اقدامی انجام دهد تا تمام ملی‌پوشان در یک تیم جمع نشده تا با افزایش رقابت بین تیم‌ها برای سرمایه‌گذاران نیز ایجاد انگیزه و روحیه شود.
حیدری‌زاده در پایان تصریح کرد: این‌دوره از مسابقات ماه آینده به‌احتمال زیاد در استان لرستان برگزار خواهد شد و امیدواریم با تلاش کادر فنی و کشتی‌گیران بتوانیم به افتخارات خود افزوده و از آبروی کشتی فرنگی ایذه دفاع کنیم.

بدون شک حضور علی‌بابا احمدپور به‌عنوان حامی ورزش در شهرستان ایذه برای سال دوم و متوالی می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت جدید در ورزش این شهرستان باشد.

احمدپور با حضور مجدد خود در قالب حامی ورزش نشان داد به‌جای وعده دادن‌های متوالی، ایذه نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است، امری که مسئولان ایذه از گذشته تنها به‌حالت وعده باقی گذاشته‌اند و از این‌رو وی با حمایت خود نامی نیک در ورزش و به‌ویژه کشتی ایذه وارد و جاودانه کرد.
انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *