مراکز نیکوکاری بازوی مستحکم کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد ایذه گفت: مراکز نیکوکاری بازوی مستحکم کمیته امداد است.کمیته-امداد-ایذه

به گزارش ایزنا، محمد رضا پرویز پور با اشاره به بازدید از مناطق روستایی و محروم این شهرستان اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر با مناطق محروم شهرستان و نیازهای آنها بازدید از روستاهای بخش دهدز از جمله سر صحرا و خواجه انور انجام شد.

وی افزود: در حاشیه این سفر توزیع سبد غذایی و اقلام خوراکی مور نیاز با مبلغ 4 میلیون تومان بین اهالی این منطقه صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به نقش مرکز نیکوکاری و حمایت آن تصریح کرد: این مرکز به عنوان یک بازوی مستحکم برای نهاد کمیته امداد و خدمت‌رسانی کردن به نیازمندان است.

پرویزپور اضافه کرد: با آغاز به کار فعالیت این مرکز در کمیته امداد شهرستان جو همدلی و همکاری در محلات تحت پوشش، بسیج امکانات محلی، همکاری موثر با افراد خیر و اعضای هیأت امنای مساجد برای رفع کردن مشکلات محرومان به‌وجود آمده است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط این مرکز در شهرستان خاطرنشان کرد: با همکاری این نهاد 20 فقره جهیزیه با تجهیزات کامل تأمین شد.

پرویزپور در پایان گفت: مرکز نیکوکاری در کنار این اقدامات انجام شده، در کار تعمیر و بازسازی دو واحد مسکونی خانواده‌های تحت تکفل نیز اقدام کرده است.

انتهای پیام/*

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *