خرید تناژی زباله‌های ایذه از پیمانکار / آغاز ساخت پارک 22 هزار متری

شهردار ایذه از ایجاد یک تحول در امر جمع‌آوری زباله‌ها و ساخت پارک 22 هزار متر مربعی در این شهر خبر داد.انوشیروان بهرامی

به گزارش ایزنا، انوشیروان با اشاره به موضوع زباله‌ها و نارضایتی برخی از شهروندان از وضع آن در شهر اظهار کرد: متاسفانه در این رابطه کم‌کاری‌هایی صورت گرفته و پیمانکار مربوطه در جمع‌آوری کاستی‌هایی را به‌جا گذاشته است.

وی افزود: طی روزهای آینده با برگزاری مناقصه پیمانکار جدید برای بخش زباله‌ها معرفی خواهد شد و از این‌پس بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده با پیمانکار قرارداد منعقد خواهد شد.

شهردار ایذه خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس پیمانکاران، زباله را به‌صورت کیلویی و تناژی به شهرداری خواهند فروخت و قطعا پیمانکار برای درآمد بیشتر تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری تمام زباله‌های سطح شهر به‌کار خواهد گرفت.

بهرامی گفت: قرار است که در کنار پیمانکار زباله یک پیمانکار نیز برای نظافت و لایروبی کانال‌ها و جداول دفع فاضلاب و آب‌های سطحی به‌صورت جداگانه مشخص و برای انجام این کار اقدام کند.

این مسئول اذعان کرد: انتخاب پیمانکاران بخش‌های مختلف شهرداری با حساسیت صورت خواهد گرفت و از بین آنها افرادی که بیشترین دلسوزی و بهترین تجربه کاری را داشته باشند انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که شهروندان فهیم ایذه‌ای با لمس برخی تغییرات و لطف‌هایی که نسبت به من داشته‌اند جهت تشویق هرچه بیشتر من اقدام می‌کنند.

بهرامی تاکید کرد: برنامه‌های زیادی برای ایجاد یک تحول در سطح شهر ایذه پیش‌بینی شده است که بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص بسیاری مشکلات رفع خواهد و انتظار می‌رود شهروندان با همراهی و دادن نظرات سازنده و دل‌سوزانه خود ما را یاری کنند.

*انجام کار مطالعاتی برای رفع اساسی مشکل زباله در روستای راسفند

شهردار ایذه با اشاره به موضوع انباشت زباله در روستای راسفند گفت: متاسفانه این مشکل در طول 28 سال و از گذشته به‌وجود آمد و اقدامات موثری برای آن صورت نگرفت.

بهرامی اضافه کرد: هفته گذشته با همراهی هدایت‌الله خادمی نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی با معاون شهرداری‌های کشور در تهران جلسه‌ای صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه مقرر شد تا طرح مطالعاتی جمع‌آوری و بازیافت زباله‌های شهرستان‌های ایذه؛ رامهرمز؛ باغملک، شهرها و بخش‌های تابعه انجام شود و از زباله به‌عنوان یک کار صنعتی استفاده شده و به منبع درآمد تبدیل شود.

بهرامی با اشاره به آسفالت‌ریزی در سطح شهر و لکه‌گیری آن عنوان کرد: با توجه به اینکه مناطق حاشیه‌نشین و محلات حاشیه‌ای شهر در برخی نقاط به‌طور کلی فاقد آسفالت بود؛ به‌منظور رعایت عدالت شهروندی کار آسفالت این محلات در اولویت قرار گرفت و قسمت زیادی از آن انجام شد.

وی گفت: با رایزنی‌هایی که با اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام هستیم؛ انتظار می‌ر‌ود با همکاری این نهاد گام بسیار موثر و کار قابل لمسی در سطح آسفالت شهر صورت بگیرد.

*22 هزار متر مربعی در ایذه احداث می‌شود

بهرامی با اشاره به هم سطح‌سازی در خیابان حافظ جنوبی خاطرنشان کرد: قرار است به‌منظور ایجاد یک پیاده‌روی مناسب؛ کار هم سطح‌سازی دو طرف خیابان حافظ جنوبی حدفاصل چهارراه امام خمینی(ره) تا چهارراه هلال احمر انجام شود.

وی با اشاره به ساخت پارک و فضای سبز جدید در جاده کمربندی پیان گفت: کار تملک زمین کنار جاده روبه‌روی فرمانداری از جنب پمپ گاز تا چهارراه اشکفت سلمان صورت گرفت و به‌زودی کار ساخت پارکی با 22 هزار متر مربع در آن آغاز خواهد شد.

بهرامی با اشاره به رفع چند مشکل تملک در شهر بین مالکان و شهرداری افزود: شهرداری به‌دلیل موضوع تملک بدهی‌های مالی سنگین برای پرداخت داشت و با جلسات دوستانه و گرفتن تخفیف‌های بسیار خوب از مالکان و راضی کردن آنها این مشکل را برطرف کرد.

وی در پایان اظهار کرد: بدهی‌ها و حقوق عقب مانده زیادی از گذشته در این نهاد وجود داشته و از چند ماه گذشته تاکنون با برنامه‌ریزی گوشه‌ای از آن را پرداخت کرده‌ایم و برای پرداخت کامل برنامه‌ریزی شد و مردم باید امیدوار باشند که کارهای زیرساختی و اقدامات موثری برای توسعه ایذه در نظر گفته شده است که با برنامه‌ریزی مناسب برای انجام آن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *