نوسازی و افزایش تشک‌های سالن کشتی مجموعه تختی ایذه

سرپرست هیات کشتی شهرستان ایذه از اضافه کردن ۳ تخته تشک جدید به تنها سالن کشتی این شهرستان خبر داد و گفت: طرح افزایش فضای تمرینی در سالن تمرین ورزشکاران این رشته به‌زودی انجام خواهد شد.

هوشنگ حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایذه نامه با اشاره به افزودن ۳ تخته تشک جدید جهت تنها سالن کشتی مجموعه ورزشی تختی ایذه اظهار کرد: با توجه به قدیمی بودن تشک‌های قدیمی و نیاز تنها سالن کشتی مجموعه ورزشی تختی ایذه، با پیگیری‌های صورت گرفته در طول چندین هفته اخیر و حمایت فرماندار شهرستان و همچنین همکاری آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، تخصیص این تشک‌ها جهت سالن کشتی تختی ایذه محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت، جایگاه و استقبال چشمگیر جوانان ایذه‌ای از ورزش کشتی و ضرورت خدمت‌رسانی و حمایت از آنها افزود: با توجه به این مساله و پیگیری‌های صورت گرفته، به دنبال آن هستیم تا علاوه بر استفاده از تشک‌های جدید، کار بازسازی و احیای تشک‌های قدیمی را نیز انجام دهیم.

سرپرست جدید هیات کشتی شهرستان ایذه اضافه ‌کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده، ۳ تخته تشک قدیمی نیز پس از احیا و بازسازی شدن در سالن کشتی استفاده خواهند شد تا بخش وسیعی از این سالن در ابعاد ۲۰ در ۳۰ متر پوشش داده شود تا سانس‌های تمرینی باشگاه‌ها در فضای مناسب‌تری انجام شود.

حاتمی تاکید کرد: تمام تلاش خود را جهت تجهیز این سالن و توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور و قهرمان‌پرور کشتی ایذه انجام خواهیم داد و در آینده نیز قطعا برنامه‌های بیشتری برای توسعه این سالن و خدمات برای کشتی‌گیران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *