رئیس اداره ورزش ایذه: آغاز به کار احداث چمن در ورزشگاه کلدوزخ ایذه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه از آغاز به کار احداث چمن مجموعه ورزشی کدوزخ خبر داد.

ایذه نامه: هوشنگ حاتمی با اشاره به آغاز به کار احداث چمن ورزشگاه کلدوزخ اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای رشته فوتبال در ایذه و استقبال جوانان شهرستان از این ورزش، تلاش برای احداث این چمن و تکمیل مجموعه ورزشی کلدوزخ در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده جهت اخذ مجوز حفر چاه این مجموعه جهت آبیاری چمن ورزشی، اقدامات برای احداث آن آغاز شد و از روز گذشته کار تسطیح و زیرسازی مجدد آن جهت رساندن به مرحله نهایی صورت پذیرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه ادامه داد: مراحل حفر چاه، خاکریزی زمین چمن، نصب نرده‌های اطراف زمین، سیستم آبیاری و همچنین کشت چمن در دستور انجام شدن است و امیدواریم طی هفته‌های آینده جهت خدمت رسانی به ورزشکاران شهرستان فعالیت در این محل آغاز شود.

حاتمی ادامه داد: راه‌اندازی این چمن کمک زیادی به احیای چمن استادیوم پیر تختی و استراحت آن خواهد کرد و با این کار می‌توان جهت برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال شهرستان و میزبانی از تیم‌ها در یک زمین استاندارد و درخور نام فوتبال ایذه گام برداشت.

به گزارش ایزنا، چمن این مجموعه در سال ۱۳۹۵ در زمان مدیریت هوشنگ حاتمی در این اداره انجام و پس از آن به‌دلیل نبود آب خشکیده شد و اینک ۶ سال پس از بازگشت مجدد این مدیر به ورزش شهرستان شاهد احداث و احیای دوباره آن هستیم و جامعه فوتبال ایذه امیدوارند با انجام کار این چمن، سطح کیفیت چمن و بهره‌مندی از تایم استفاده از زمین فوتبال آنها بالا رود.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *