سرنوشت ساخت پد فرود بالگرد در ایذه چه شد؟

با وجود گذشته زمان زیادی از وعده ساخت پد فرود بالگرد اورژانس در ایذه و مشخص کردن مکان مربوطه سرنوشت ساخت آن نامعلوم است‌.

ایذه نامه : مدت‌ها بود که ماجرای فرودهای مکرر بالگرد اورژانس مرکز استان در چمن استادیوم تختی ایذه به سوژه رسانه‌های مختلف کشور، استان و شهرستان تبدیل شد و کار تا جایی پیش رفت که مسئولان مربوطه طی این اخبار خبر از احداث پد فرود بالگرد در بیمارستان شهدای ایذه دادند.

طی آخرین اقدامات گزارش شده در سال گذشته، اعلام شد که کار حفاری برای انتقال درختان پشت بیمارستان شهدای ایذه به یک بخش دیگر در بیمارستان آغاز شده است و طبق اقدامات صورت گرفته و تایید تکنسین پرواز، در قسمت پشت بیمارستان شهدای ایذه این پد ساخته خواهد شد.

با این حال با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، دیگر خبری از اجرای این طرح و حتی آغاز آن دیده نمی‌شود و تنها چمن ورزشی شهرستان ایذه همچنان میزان اعزام بیماران از مناطق مختلف به شهر ایذه و مرکز استان است.

حال جای چند سوال پیش می‌آید که آیا دانشگاه علوم پزشکی بدون پیش‌بینی اعتبارات مالی اقدام به جانمایی و آغاز فعالیت برای ساخت این پد ضروری در شهرستان ایذه کرده است و یا اعتباری برای آن در نظر گرفته است؟ در صورت تخصیص اعتبارات لازم، چرا این پروژه که صرفا یک زیرسازی و آسفالت که فضای باز است تاکنون صورت نگرفته است؟ اگر اعتبار تخصیص داده چرا کار اجرا نشد و اگر نداده است چرا فکری به‌حال رفع این مشکل و نیاز بسیار ضروری درمان در ایذه نمی‌کند و به این مساله توجهی ندارد؟

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *