ثبت بارش 65.4 میلی‌متری سامانه اخیر در ایذه/سوسن رکوردار بارش 24 ساعت گذشته

رئیس اداره هواشناسی ایذه با اشاره به بارش 65.4 میلی‌متری باران در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان گفت: سوسن با ثبت میزان 88 میلی‌متر رکوردار این بارش‌ها بود.

مهدی اورکی رئیس اداره هواشناسی شهرستان ایذه صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایذه نامه اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی دو روز اخیر در سطح شهرستان ایذه، میزان 65.4 میلی‌متر بارش برای شهر ایذه به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه میزان میانگین نرمال بلند مدت شهرستان ایذه برای ماه آبان 66.9 میلی‌متر بوده است افزود: در پی فعالیت 3 سامانه در آبان ماه در سطح شهرستان ایذه میزان 85 میلی‌متر بارش به ثبت رسید که فراتر از نرمال این ماه در سال‌های گذشته بوده است.

رئیس اداره هواشناسی ایذه اضافه کرد: در پی فعالیت سامانه روز گذشته در سطح شهرستان، میزان 88 میلی‌متر برای سوسن و 67 میلی‌متر نیز برای ایستگاه سراک به ثبت رسید و سوسن رکوردار بارش‌های اخیر در سطح شهرستان بوده است.

اورکی با بیان اینکه میانگین بلندمدت بارش‌ها برای ماه آذر در سطح شهرستان ایذه نیز 136.7 میلی‌متر بوده است گفت: امیدواریم این روند در ماه آینده نیز ادامه داشته باشد و شاهد بارش نرمال باران طبق میانگین سال‌های گذشته و فرای آن باشیم.

طبق پیش بینی‌ها، دو سامانه بارشی جدید در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در سطح استان فعال خواهد شد که بارش‌های قابل ملاحضه‌ای برای آن پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *