7 وعده رئیسی در جمع مردم ایذه

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم شهرستان ایذه به مسائلی در حوزه آب، کشاورزی، اشتغال، دامپروری، صنعت، ورزش و صنعت پرداخت.

به گزارش ایذه نامه ؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم شهرستان ایذه به ابعاد مختلف مشکلات و مطالبات شهروندان این شهرستان اشاره کرد و بر ضرورت حل آن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در خصوص مشکلات بی‌آبی و توسعه منطقه با استفاده از انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به شهرستان ایذه و شهرستان‌های مجاور اظهار کرد: انجام این پروژه ضروری و قطعی است و طبق بررسی‌های وزیر نیرو و پیگیری‌های انجام شده در انجام این پروژه تسریع خواهد شد.

رئیسی با تاکید بر اینکه مساله کار و اشتغال در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: مساله انتقال آب به ایذه تاکنون به هر دلیلی که با مشکل مواجه بوده در این سفر رفع خواهد شد و به حوزه اشتغال اهمیت داده می‌شود.

رئیس جمهور کشورمان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شغل کشاورزی و دامپروری که ریشه در گذشته بسیاری از مردم این شهرستان دارد تاکید کرد: در کنار دغدغه خانواده‌ها برای فرزندان خود؛ با توجه به وجود ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری این حوزه تقویت خواهد شد.

رئیسی در ادامه با اشاره به تاکید بر احداث کارخانه فولاد و تولید ورق گفت: اجرای این طرح با سرمایه‌گذاری ایمیدرو، فولاد خوزستان و چند شرکت بزرگ در این شهرستان صورت خواهد گرفت و وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ استاندار خوزستان و سایر مدیران باید برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.

رئیس هیات دولت با اشاره به تقاضای بیش از 200 نفر در ایذه برای احداث گلخانه ادامه داد: برای افرادی که جهت اجرای این طرح در شهرستان ایذه اعلام آمادگی کرده‌اند و برای اجرای کردن آن در انتظار اعتبارات لازم هستند پیگیری‌های لازم صورت گرفته و این اعتبار فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به توان و ظرفیت‌های ملی در ورزش شهرستان ایذه به ویژه در حوزه کشتی تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت های و نیاز ورزشکاران شهرستان ایذه؛ یک سالن کشتی ویژه جوانان کشتی‌دوست و یک سالن چند منظوره برای ورزش بانوان احداث می‌شود.

رئیسی ایذه را شهری باستانی و سرشار از ظرفیت‌های حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: این منطقه یک منطقه باستانی و گردشگری است و بر این اساس برای فعال شدن اقتصاد و صنعت گردشگری دولت کمک‌های لازم را انجام خواهد داد تا مساله رونق گردشگری صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات در راه‌های شهرستان به شهرهای مجاور و استان های دیگر خاطرنشان کرد: مساله راه در استان خوزستان همواره مورد توجه بوده است و این موضع در شهرستان ایذه بیشتر مورد تاکید قرار خواهد گرفت و در این سفر به مواردی که دارای اولویت هستند بیشتر پرداخته خواهد شد.

رئیسی با تاکید بر 3 مساله محوری گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان 3 اصل محوری برای مردم منطقه بوده و در نظر گرفته شده است و برای دولت اولویت دارد.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *