رئیس اداره ورزش ایذه: حمایت از تنها ورزشکار المپیکی ایذه شعار بود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با انتقاد از شعاری بودن وعده حمایت برخی از ادارات شهرستان در قبال ورزشکار اعزامی شهرستان به المپیک پاریس گفت: انتظار می‌رود مسئولانی که در می‌توانند در راستای حمایت و دلگرمی این ورزشکار گامی بردارند وارد عمل شوند.

به گزارش ایذه نامه؛ هوشنگ حاتمی با اشاره به آخرین وضعیت علیرضا مهمدی کشتی‌گیر ملی‌پوش و المپیکی شهرستان ایذه جهت اعزام به مسابقات المپیک پاریس اظهار کرد: وی هم اکنون به‌همراه تیم ملی در اردوی آماده‌سازی زیر تمرینات بسیار سخت قرار دارد و در حال آمده شدن برای حضور قدرتمند در این رویداد مهم بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه از 36 ورزشکار ایرانی به المپیک پاریس یک نفر ایذه‌ای است و این امر برای ما یک مساله مهم و افتخار به حساب می‌آید افزود: مسئولان استان‌ها و شهرهای دیگر با کسب افتخاراتی به مراتب کمتر از المپیکی شدن ورزشکارشان بهترین خدمات و حمایت‌ها را از وی انجام می‌دهند ولی در این شهرستان افرادی که حتی وعده همکاری با ورزشکار المپیکی را داده‌اند غفلت کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با وجود بضاعت کم مالی تلاش خود را برای حمایت از این ورزشکار ارزشمند انجام داده است ادامه داد: پس از کسب مدال جهانی توسط علیرضا مهمدی و پس از آن کسب سهمیه المپیک به همراه مسئولان شهرستان با حضور در خانه وی دیداری صورت گرفت و در آن جمع شهردار، ریاست شورای و اعضای شورای شهر وعده برگزاری جشن درخور و حمایت از این ورزشکار را دادند.

حاتمی اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر ایذه در قبال حرف‌های خود هیچ اقدامی انجام نداده و وعده‌هایشان نیز در حد همان حرف و شعار دادن باقی ماند و هیچ‌گاه کمک و حمایتی که باعث دیده شدن و تقدیر از این ورزشکار ملی پوش شهرستان شود را انجام ندادند.

وی با بیان اینکه قرار بود مبلغی از اعتبارات حوزه فرهنگی و ورزشی برای این ورزشکار در نظر گرفته شود گفت: بالاترین سطح و افتخار برای یک ورزشکار حضور در المپیک است و قطعا علاوه بر افتخار ملی بودن، یک نماد برای معرفی شهرستان و افتخار آن خواهد بود و هر کاری که برای چنین ورزشکاری انجام شود ارزشمند خواهد بود.

حاتمی افزود: از یک کشور 85 میلیون نفری 36 ورزشکار به‌عنوان نماینده در المپیک که افتخار هر ورزشکار است حضور دارد و حضور یک نماینده از شهرستان ایذه و استان خوزستان در این بین جای افتخار دارد.

وی با بیان اینکه پس از سال‌ها دوباره شاهد حضور یک ایذه‌ای در المپیک هستیم تاکید کرد: مسئولان استان خوزستان و شهرستان ایذه هر کمکی که می‌توانند در جهت حمایت و دلگرمی از این ورزشکار ملی‌پوش انجام دهند تا به نتیجه رسیدن کار، وی را به الگویی برای جوانان این دیار تبدیل کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه ورزشکاران شهرهای دیگر از جانب مسئولان خود زمین و تسهیلات دریافت کرده که باعث ایجاد انگیزه و روحیه می‌شود بیان ولی در شهر ما از ورزشکاری که سهیمه المپیک گرفته است نه تنها حمایتی نشد بلکه آنهایی که وعده دادند نیز شعاری بود.

انتهای یپام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *