وزارت گردشگری اجرای پروژه احداث ژئوپارک منگشت را هر چه سریع تر آغاز کند/ثبت جهانی ایذه از مطالبات مردم این منطقه است

نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس، با بیان اینکه منطقه منگشت 10 درصد استان خوزستان و بهترین آب و هوا و اراضی این منطقه را دارد از وزارت گردشگری خواست تا پروژه احداث ژئوپارک منگشت و ثبت جهانی ایذه را به سرانجام برساند.

ایذه نامه؛ فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در حوزه انتخابیه خود، گفت: منطقه منگشت 10 درصد استان خوزستان و بهترین آب و هوا و اراضی این منطقه را دارد و از تاریخ 10 هزار ساله برخوردار است که در کنار آب‌ شیرین‌کن بهترین مناطق گردشگری را در استان و حتی کشور دارد.

نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌های مکرری که انجام دادیم از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتظار داریم اجرای پروژه احداث ژئوپارک منگشت را هر چه سریعتر آغاز کند، همچنین ثبت جهانی ایذه از مطالبات مردم این منطقه است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون لازم است اقدامات حمایتی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه صنایع دستی در جهت اشتغالزایی در این منطقه صورت بگیرد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *